سلامت

سلامت و پزشکی

سلامت

سلامت و پزشکی

دو روش پرکاربرد برای تعیین جنسیت جنین در هفته های ابتدایی


دو روش پرکاربرد برای تعیین جنسیت جنین در هفته های ابتدایی گرداوری شد

دو روش پرکاربرد برای تعیین جنسیت جنین در هفته های ابتدایی

 

بارداری برای هر خانمی با یک سری خاطرات خوب یا بد همراه می باشد ، اما در هر شرایطی جنسیت جنین داخل رحم مادر یکی از بزرگترین سؤالات در ذهن او است که او را با مشکل مواجه خواهد کرد. در این بین نظرات دیگران در رابطه با نحوه ی غذا خوردن ، فرم شکم و . . . خود مزید بر علت می شود. بنابراین مادر در پی یافتن راه هایی برای تعیین جنسیت در هفته های ابتدایی خواهد بود ، اما آیا روش های قابل اطمینانی وجود دارد؟؟؟

روش های قابل اطمینان در حقیقت روش های شناخته شده و تأیید شده از سوی پزشکان می باشد که تقریبا در کل دنیا رایج بوده و همه از آنها بهره می برند. یکی از پرکاربردترین روش ها سونوگرافی خواهد بود. معمولا انجام سونوگرافی در ماه های اولیه خود با معضلاتی همراه می باشد که خطرات زیادی برای جنین پدید می آورد اما پس از هفته ی شانزده جنینی تا هفته ی بیستم زمان طلایی برای تعیین جنسیت جنین در داخل رحم می باشد. سونوگرافی های بعدی هم در راه خواهد بود که برخی از آنها تشخیصی و تنها یک مورد دیگر اجباری می باشد.در سونوگرافی علاوه بر جنسیت جنین ، بسیاری از اندازه ها ، وزن و نحوه ی رشد و . . . نیز بررسی خواهد شد. پس تست مقرون به صرفه و بسیار مهمی بشمار می رود.

روش دیگری که امروزه در بین زوجین نابارور مرسوم می باشد ، استفاده از روش های ناباروری همچون IVF خواهد بود. این روش تنها برای زوجینی که ناباروری آنها به اثبات رسیده انجام خواهد شد و تعیین جنسیت از ابتدا در هنگام تشکیل سلول تخم و رشد جنین مشخص می شود. بنابراین این نوع تشخیص در هفته های ابتدایی کاملا قطعی و دقیق خواهد بود.

دو روش پرکاربرد برای تعیین جنسیت جنین در هفته های ابتدایی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.