سلامت

سلامت و پزشکی

سلامت

سلامت و پزشکی

دارچین و کاهش فشار خون


دارچین و کاهش فشار خون گرداوری شد

دارچین و کاهش فشار خون

 

فشار خون بالا یکی از عوامل مهم برای ایجاد سکته های قلبی به شمار می رود. این عامل همواره می تواند در مدت زمان طولانی و به صورت مزمن تأثیر خود را به نمایش گذارد. یکی از اثرات مهم تنگ شدن عروق یا پاره شدن رگ های خونی می باشد. فشار خون در سکته ها ، بیماری های کلیوی و . . . نقشی بسیار مهم را ایفا می کند. اما دارچین با اثر کاهنده خود می توان میزان فشار خون را در افراد مبتلا به میزان متعادلی برساند. مصرف دارچین را در غذا یا به صورت دمنوش جدی بگیرید.

فشار خون بیماری است که همواره بدون علامت می باشد و زمانی خود را نشان می دهد که در نهایت به یک عضو از بدن آسیب رسانده باشد. معمولا در افراد دیابتی این اعضاء کلیه ها می باشند. فاشر خون می تواند عاملی برای نارسایی کلیه ها به شمار رود. معمولا یک بار مصرف دارچین تأثیر زیادی را از خود برجای نخواهد گذاشت . زمانی داروهای گیاهی مؤثر خواهند بود که به میزان مناسب و در طول یک دوره ی مداوم مصرف شوند.

دارچین با یک اثر خود می تواند فشار خون را به میزان زیادی کاهش دهد. اثری که این داروی گیاهی با خود به همراه دارد در حقیقت تأثیر بر روی گشادی عروق می باشد ، این اثر همانند یک قرص آسپرین می تواند بر روی کاهش فشار خون مؤثر واقع شود. افرادی که فشار خون بالایی دارند علاوه بر مصرف دارچین باید از دستوران دارویی پزشک خود نیز بهره ببرند ، همچنین رژیم غذایی مناسب که پر از میوه و سبزیجات باشد و عاری از نمک زیاد و غذاهای شور ( کنسروی و . . . ) باشد به این افراد توصیه می شود. دارچین همچنین با اثر آنتی اکسیدانی خود می تواند از ابتلا به بسیاری بیماری های مختلف جلوگیری نماید.

دارچین و کاهش فشار خون

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.