سلامت

سلامت و پزشکی

سلامت

سلامت و پزشکی

درمانگر بیماریها


درمان بیماری نقرس

درد ناشی از حملات نقرس معمولا در عرض 3 الی 10 روز بهتر می شود. اما اگر این بیماری درمان شود می تواند به بهبود سریع تری بیانجامد.

تحریک پوستی در ناحیه آلت تناسلی

تحریک پوستی در ناحیه آلت تناسلی یکی از مهم ترین دلایلی است که فرد می تواند متحمل درد و ناراحتی فراوانی نیز بشود.

علل مهم در برافروختگی غیرطبیعی

سعی کنید تا شرایط کاری خود را تغییر دهید. وجود عاملی گرمایشی در نزدیکی بدن شما همانند نور مستقیم خورشید می تواند دلیلی بر برافروختگی زیاد در بدن شما باشد.

خواص و عوارض استفاده از جینسینگ

جینسینگ, قیمت جینسینگ, قرص جینسینگ چیست, جینسینگ در ایران, جینسینگ و عسل, جینسینگ قرمز ,عوارض جینسینگ ,طریقه مصرف جینسینگ ,جینسینگ را از کجا تهیه کنیم

از دست دادن حس بویایی و عوارض مربوط به آن

پس با از دست دادن حس بویایی به صورا سیستمیک احساسی از نظر بو یا مزه نخواهید داشت و این می تواند بر روی اشتهای شما نیز مؤثر واقع شود.

راه های تسکین باد گلو

سعی کنید تا در زمان غذا خوردن هوای کمتری را به درون بدن خود راه دهید. در حقیقت عامل اصلی در ایجاد و یا تسکین باد گلو خود شما هستید.

آلوئه ورا : خواص ، طبع و مضرات آلوئه ورا

خوردن آلوئه ورا, آلوئه ورا برای مو, الوئه ورا برای جوش صور, نگهداری آلوئه ورا ,ماسک آلوئه ورا ,شربت آلوئه ورا, عوارض آلوئه ورا ,خواص آلوئه ورا, فواید آلوئه ورا

خوردن ذرت باعث چاقی می شود؟

هر غذایی اگر زیاد مصرف شود باعث ایجاد چربی می شود. ذرت نیز از این قاعده مستثنی نیست. شربت ذرت نیز با نرخ بالاتری تبدیل به چربی می شود و می تواند باعث چاقی شود.

تمام خواص درمانی سیب قرمز

مصرف سیب قرمز به طور منظم مزایای زیادی برای سلامتی خواهد داشت. از جمله این مزایا می توان به تقویت سیستم ایمنی و تسکین نشانه های اسم اشاره کرد.

توالت فرنگی و ضررهای استفاده از آن

امروزه در بسیاری از خانه ها توالت فرنگی موجود می باشد اما آیا استفاده از توالت های ایرانی مفید است یا استفاده از توالت های فرنگی؟
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.