سلامت

سلامت و پزشکی

سلامت

سلامت و پزشکی

راه خلاقانه برای کسب درآمد در خانه

دیگر لازم نیست هر روز صبح ساعت 8 به سر کار بروید…
118

کسب و کار خونگی… عجب ایده هیجان انگیزی !
ایده کسب و کار خونگی برای خیلی ها هیجان انگیزِ و باحاله… چون وقتی دردسر استخدامِ کارمند، ساعاتِ ورود و خروج و حتی صبح زود بیدار و آماده شدن  برای رفتن به سرِ کار باعث میشه خیلی ها دنبال کارهای بگردند… که تو خونه باشند و البته درآمد هم داشته باشند.

اما واقعا فکر کردید کسب و کار خونگی به همین سادگی هاست؟ خب باید بگم… درست فکر کردید ! واقعا سادست… اما باید بلد باشید چه کار کنید، چطور انجامش دهید و چه کارهایی را چه زمانی انجام بدید.

در این مقاله میخواهیم 10 کسب و کار خانگی ساده‌ای که میتونه براتون درآمدزا باشه رو معرفی کنیم :
آماده اید؟

10 راه خلاقانه برای کسب درآمد در خانه

1 – یک کانال تلگرام راه اندازی کنید
تخمین درآمد ماهیانه : 3 الی 45 میلیون تومان
درآمد ماهیانه 3 الی 20 میلیون تومان فقط از کانال تلگرام،
با روزانه کمتر 3 ساعت وقت؛ ایده جذابی نیست؟

هست ! فکر کردید کار سختیه؟ خب… آره یکم ! اما اگر واقعا بخواهید، میتونید انجامش بدید. اولین کاری که باید انجام بدید، راه اندازی یک کانال تلگرام است. (اگر نمیدونید چطور این آموزش را بخوانید) و بعد شروع به تولید کردن محتوا باید بکنید؛ محتوای بامزه و خنده دار معمولا چیزهایی هستند که مردم دوست دارند.

محتوای سرگرم کننده راحت ترین گزینه هستند؛ مردم دوست دارند وقتی به شبکه‌های اجتماعی میان سرگرم بشن… اصلا ماهیت شبکه‌های اجتماعی سرگرمیه ! پس اولین گزینه‌هایتان که میتونین سریع ازش جواب بگیرین، راه اندازی کانال تلگرام یا یک پیج اینستاگرام پر از محتوای سرگرم کننده است.

پس از اینکه محتوا تولید کردید، آنرا به صورت زمانبندی برای اعضای کانال تون در کانال قرار میدید و پس از افزایش اعضای کانال، از کانال های دیگه پول میگیرید تا براشون توی کانال خودتون تبلیغ کنید.

خب، بیایید محاسبه کنیم درآمد احتمالی شما چقدر میتونه باشه؟

شما اگر روزی 3 تبلیغ به مبلغ هر تبلیغ 50 هزار تومان در کانال تون قرار بدید، ماهیانه بیش از 4.5 میلیون تومان درآمد خواهید داشت… برای یک شغل پاره (و … خیلی پاره) وقت خوب نیست؟ عالیه !

برای مثال، کانال تلگرامی گیزمیز از معروف ترین کانال‌هاست که مدیر آن در مصاحبه‌اش (یا خودتون با یک محاسبه ساده میتونید بفهمید) گفت حدودا ماهیانه 30 الی 50 میلیون تومان درآمد دارد.

کار مدیر کانال تلگرام گیزمیز چیزی جز انتخاب و آماده سازی محتوای جذاب و سرگرم کننده برای اعضای کانال نیست… و شما هم اگه بخواهید تبلیغات کمتر اما با قیمت بالاتری بگیرید (مثل کانال گیزمیز) درآمد شما از سقف 20 میلیون تومان هم عبور خواهد کرد…

اگر مدیریت کانال تلگرامی رو دوست ندارید، شغل بعدی میتونه براتون مناسب باشه :

 

 

2 – تولید محتوا به صوت فریلنسینگ

تخمین درآمد ماهیانه : 2 الی 10 میلیون تومان
فری لنسینگ یا Freelance چیست؟ تعریف عام آن میشود سایت هایی که کارمند و کارفرما را به هم  لینک میکند؛البته به صورت آنلاین. مانند نسخه ایرانی اش وبسایت پونیشا

اگر به نوشتن علاقه دارید یا احساس میکنید میتونید از عهده کار های نوشتنی و تایپ کردن (یکی از ساده ترین کارها) برآیید، یا میتونید ترجمه کنید بهتر است یک حساب کاربری برای خودتون در این سایت ها درست کنید و منتظر مشتری تان باشید.

توی دنیای امروزی کسب و کارها برای وبسایت یا شبکه‌های اجتماعی‌شون محتوا میخوان… شما میتونین این محتوا رو یا به صورت ترجمه از وبسایت‌های موضوعات مشابه خارجی یا با تولید (نگارش و تالیف) بنویسید و به کسب و کارهای مختلف بفروشید.

سایت‌های خبری، وبلاگ‌ها، شبکه‌های اجتماعی مختلف میتوانند مشتری شما باشند.

البته این تمام ماجرا نیست !
شما حتی میتونید پا فراتر بزارید و سایت خودتون رو بزنید و برای خودتون بنویسید و کسب درآمد کنید از طریق تبلیغاتی که به شما میشه… یک وبلاگ شخصی داشته باشید و یا در زمینه ای خاص شروع به نوشتن کنید… به همین سادگی !


راه خلاقانه برای کسب درآمد در خانه

دانلود رایگان کتاب الکترونیکی سوالات عمومی آزمون استخدامی برای موبایل اندروید

نوع سوالات : چهار گزینه ای
پاسخنامه : دارد
محتوای فایل : apk
حجم فایل : 1Mb
سوالات عمومی این بسته: دانش کامپیوتر، اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی، هوش، معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی و زبان انگلیسی
دانلود رایگان کتاب اندروید: برای دانلود رایگان کتاب اندروید سوالات استخدامی روی دکمه قرمز کلیک نمایید
خرید کتاب استخدامی: برای خرید پستی کتاب استخدامی روی دکمه سبز کلیک نمایید
 این نمونه سوالات به صورت رایگان و در تعداد محدود در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. برای تهیه سوالات استخدامی طبقه بندی شده به همراه پاسخنامه به دسته بندی یا جستجوی سایت مراجعه نمایید.

توضیحات
گروه آموزشی فروشگاه اینترنتی ایران عرضه اقدام به ارائه سوالات عمومی آزمون استخدامی برای موبایل اندروید برای آمادگی در آزمونهای استخدامی سراسری نموده است، که این مجموعه شامل تستهای چهارگزنه ای آزمونهای استخدامی به همراه پاسخنامه سوالات قابل  نصب بر روی گوشی ها اندروید میباشد. این نسخه بر روی موبایلهای اندروید با ورژن ۲٫۲ به بالا قابل استفاده است.
محتویات بسته
– نمونه سوالات تستی دانش کامپیوتر  (+ پاسخنامه)

– نمونه سوالات تستی  اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی  (+ پاسخنامه)

– نمونه سوالات تستی هوش  (+ پاسخنامه)

– نمونه سوالات تستی معارف اسلامی  (+ پاسخنامه)

– نمونه سوالات تستی زبان و ادبیات فارسی  (+ پاسخنامه)

– نمونه سوالات تستی زبان انگلیسی (+ پاسخنامه)
نحوه نصب بر روی گوشی اندروید
فقط کافی است که یک برنامه مدیریت فایل مانند ES File Explorer را روی گوشی خود داشته باشید. ابتدا فایل apk یی که از این صفحه دانلود میکنید را در محلی مشخص روی حافظه موبایل خود کپی کنید. سپس برنامه مدیریت فایل را اجرا کنید و به محل فایل apk روی حافظه بروید. روی فایل کلیک کنید. پیغامی به شما نمایش داده می شود. روی گزینه Install کلیک کنید و منتظر شوید نصب برنامه کامل شود.

وقتی که پیغام Application installed را مشاهده کردید، می توانید با کلیک روی Open سریعا برنامه یا بازی نصب شده را اجرا کنید یا با کیلک روی Done نصب برنامه را تایید کنید و به محیط برنامه مدیریت فایل بازگردید.

 

در گوشی های منو فارسی، از منو قسمت فایلها (یا فایلهای شخصی) را باز کرده، به محل ذخیره فایل دانلود از سایت ایران عرضه بروید و روی فایل apk کلیک کنید تا نصب شود.


دانلود رایگان کتاب الکترونیکی سوالات عمومی آزمون استخدامی برای موبایل اندروید