سلامت

سلامت و پزشکی

سلامت

سلامت و پزشکی

آموزش دسر پنکک پنیر

آموزش دسر پنکک پنیر گرداوری شد

آموزش دسر پنکک پنیر

 

دسرها معمولا غذایی است که پس از مصرف غذای اصلی برای مهمان سرو می شود که معمولا جنبه ی سیرکنندگی نداشته و تنها برای اتمام پروسه ی یک غذا برای مهمانان تهیه می شود. در صورتی که شما از مهمانان خود برای شام دعوت به عمل آورده اید می توانید از یک پنکک پنیر برای پذیرایی آنها در زمان دسر استفاده کنید.این پنکک فوق العاده راحت بوده و در سریع ترین زمان ممکن آماده می شود علاوه بر آن مزه ای فوق العاده دلچسب نیز با خود به همراه خواهد داشت.

برای تهیه ی پنکک پنیر نیاز است تا شما از یک چهارم پیمانه پنکک خامه ای خریداری کنید. همچنین 450 گرم خمیر رول شده نیز برای تهیه ی این پنکک خوش طعم نیاز می باشد. حالا باید از طعم دهنده ی دیگر به عنوان مثال از شکر ، آبلیمو ، وانیل ، کره مایع و دارچین به اندازه ی نصف یک قاشق چایخوری بهره ببرید. البته باید توجه داشته باشید که در برخی از مواقع به دلیل حجیم بودن مواد استفاده از یک چهارم فنجان نیز کفایت می کند.

پس از تهیه ی مواد اولیه باید پنیر مورد نظر و مواد طعم دهنده ی آن مثل شکر و وانیل ، همچنین آبلیمو را با هم به خوبی مخلوط نمایید. حالا باید خمیر را به این ترکیب بیافزایید . در این شرایط کمی سفت می شود که استفاده از کره ی مایع یا آب شده می تواند عمل ورز دادن را کمی بهبود ببخشد. حالا این ترکیب را تا نیم ساعت در فر قرار دهید تا به خوبی حجیم شود. برای سرو کردن اجازه دهید تا پنکک پنیر شما سرد شود. این ترکیب را در جلوی مهمان خویش قرار دهید قطعا لقب کدبانو برازنده ی شما خواهد بود. میزان شکر بر اساس ذائقه ی مهمانان متفاوت می باشد ، برخی از افراد از شکر بیشتری استفاده می کنند.

آموزش دسر پنکک پنیر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.